liseberg

Igår så åkte jag och hela nian till liseberg. Det var vekligen så kul, men blir så ledsen när jag tänker på att det var de sista vi gjorde tillsammans..
Men åh vad bra dagen var! Hade verkligen superkul med alla kompisar.
Träffade även ett par andra kompisar där vilket verkligen var superkul eftersom jag inte hade träffat dom på väldigt länge.
Perfekt väder att vara där i med. Ingen kö alls heller, så grymt bra dag!
Tack till alla som gjorde dagen så bra!
Poserade lite i flumride.
I kön till kanonen.
Taggade innan balder.
Jag och Emelie i kållerado.
Blöta och taggade inför atmosfear.
Självklart åkte vi helix med.
Somsagt, bästa dagen på länge.

Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0