NYÅRSLISTA

Beskriv året med tre ord.
Lyckligt, blandat, förändrat.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Timber - Pitbull, Kesha, Pompeii - Batille, Fix you- Coldplay, Its time - Imagine Dragons, This is what the feels like - Armin van Buuren

 

Vem har du umgåtts med mest?
Elinor har jag hängt väldigt mycket med. Vi har varit iväg på många saker tillsammans och de fanns stunder då vi träffades varje dag i flera veckor. De är nog henne jag har mest minnen med för vi upplevde så mycket tillsammans. Ebba och Hilda måste jag ju såklart skriva med. De har jag umgåtts med väldigt, väldigt mycket detta året. Vi har hittat på så mycket kul, skrattat och de är dom jag har kommit närmst under året. Det var också en tid vi som var i gullbranna förra året som umgicks mycket. Det tycker jag vi borde göra igen.

 

Vart reste du under 2014?
Utomlandsresorna var till Norge och till Tyskland. Båda med livslust.

 

Vad var din största tabbe 2014?
Jag har tänk så himla mycket detta halvåret. Brukade aldrig tänka så här mycket vilket har ledit till att jag har fått ångest och inte kunnat njuta av saker och ting ordentligt.

 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Helt klart gymnasiet. Allt verkligen förändrades på så kort stund.

 

Har du blivit bättre på något?
Det fanns inte en dag jag inte gick runt med ett leende på läpparna. Jag var så tacksam över allt jag hade och att jag hade det så himla bra. Jag skrattade hela tiden och verkligen njöt av allt. Mådde verkligen så bra.

 

Vad var extra dåligt med året?  

Det är just detta halvåret som har fått mig att tänka alldeles för mycket. Jag mår inte bra av att tänka för mycket och jag har haft ångest för mycket. Var inte lika glad som jag var innan sommaren.

 

Lärde du känna några nya människor? 

Absolut! Framförallt min nya klass.

 

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Sett mitt favoritband två gånger. Sjungt med 100 st andra på en spårvagn i Tyskland.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var glad över allt och ingenting. Var glad att jag mådde så himla bra. Min släkt har gjort mig så glad detta året med. Var glad över alla fina vänner och tillbringade mycket tid på gullbranna, de gör mig så glad.

 

Bästa köpet?
Konsertbiljetterna till One direction, helt klart!

 

Största framgång på det privata planet?
Blivit mycket mer mognare och verkligen vågat mycket mer. 

 

Vem saknade du?
Alla saknade kompisar. Kompisar som man träffade varje dag innan vilket ändrades snabbt till att man aldrig träffas längre. Dom saknar jag jättemycket.

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Inte oroa mig så mycket. Inte tänka så mycket, njuta av de jag har och ta hand om mig själv.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Det hoppas jag verkligen! Bara jag ändrar mig och försöker göra de bästa så tror jag säkert att det kan bli hur bra som helst!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade varit ute och rest mycket mer. Mer med kompisar och skaffat mer minnen.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat. Helt klart. 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Ta hand mer om mig själv, förändra mitt tänkande, skratta, hitta på massor med nya saker.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Njut, övertänk inte, och var glad!


Nu är jag redo för ett nytt år.


Kommentarer

Vad ville du säga? :) :

Namn:
Jag kommer tillbaka

Vad är din epostadress?: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida?:

Fråga gärna mig nåt :) :

Trackback
RSS 2.0